Xornada de planificación estratéxica coas Lideresas organizadas de El Salvador

O pasado 5 e 6 de setembro, no hotel Torogoz de San Salvador, levou a cabo un taller de planificación estratéxica enmarcado no proxecto «Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia«, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.

Co obxectivo de reiniciar e impulsar a articulación da Rede de Mulleres, nesta actividade participaron mulleres que proviñan dos departamentos de Sonsonate, Santa Ana, A Paz, San Vicente, Ahuachapán, San Salvador e Cuscatlán.

Durante o taller realizouse un diagnóstico da situación actual das asociacións por zonas, mediante o uso dunha metodoloxía participativa de face á realización dunha análise máis certeira. Nese sentido, identificáronse certos problemas a nivel interno da Rede, entre os cales se poden mencionar: a falta de articulación e coordinación, o que non exista un espazo físico para a asociación, o acomodamiento por parte das integrantes e a inseguridade dalgunhas zonas.

Para coñecer estas debilidades, previamente explicóuselles ás mulleres en que consiste unha planificación estratéxica e cal é a súa finalidade. Tras estudar os coñecementos básicos da planificación, procedeuse a definir a misión, visión e valores que van encamiñar esta nova etapa da Rede.

Durante o desenvolvemento da xornada as participantes aseguraron descoñecer o potencial que teñen ao estar organizadas e recoñeceron que existen obstáculos que se deben superar para que a Rede este correctamente organizada.

A modo de conclusión recolléronse os aspectos que debían fortalecerse como a autoprotección e seguridade da Rede de mulleres, mellorar as canles de comunicación e a implementación de medidas que favorezan a autosostenibilidad económica da rede.

Ao finalizar a xornada, as mulleres expresaron as súas expectativas e as distintas responsabilidades que como Rede adquiriron.

Xornada de planificación estratéxica coas Lideresas organizadas de El Salvador