Seguimento a os plans operativos da Rede de Mulleres en El Salvador

A mediados de setembro tivo lugar a reunión de seguimento dos plans operativos das asociacións de mulleres da zona central do Salvador. Dita actividade levou a cabo nas oficinas de Las Mélidas, responsables da execución do proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia”, en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro de Xunta de Galicia.

As participantes sinalaron que desde as asociacións promoveuse, a nivel comunitario, a saúde sexual e reprodutiva e que participaron en formacións sobre contraloría social e economía feminista, o que lles permite atender a outras mulleres con máis coñecementos.

Así mesmo, as representantes que participaron na actividade mostráronse comprometidas coa visibilización das accións da Rede de Asociacións a nivel nacional, o que pretende situar as súas problemáticas e os esforzos que realizan para avanzar no exercicio pleno dos seus dereitos e dunha vida libre de violencia.

Seguimento a os plans operativos da Rede de Mulleres en El Salvador