Retomamos os seguimentos médico – xinecológicos para as mulleres das comunidades de El Viejo, Nicaragua

No marco do proxecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres sobre en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua) Fase 2«, cofinanciado pola Xunta de Galicia e executado por APADEIM e Fundación Mujeres, comezaron de novo os seguimentos médico – xinecolóxicos para as mulleres do proxecto, mediantes os cales recibirán atención e consellería en Saúde, Sexual e Reprodutiva en Malpaisillo (Departamento de León).

En alianza coa Clínica Xochilt Acalt, renováronse, ao longo do mes de abril, os recoñecementos xinecolóxicos e consellerías para as mulleres e a atención aos homes, parellas das mulleres, en Saúde Sexual e Reprodutiva e así, nos casos necesarios garantir a recuperación requirida polas mulleres.

«Gústame máis que aténdanme na Xochilt que no Centro de Saúde, pois así ninguén máis sabe o que teño» – muller da Comunidade La Curva

É importante sinalar que as mulleres están a responder con moito interese a esta actividade do proxecto xa que se están informando o seu estado de saúde e recibindo o tratamento adecuado de maneira inmediata e oportuna. Así mesmo tamén se brinda a asistencia necesaria aos homes cando o precisan, o que de maneira indirecta repercute na recuperación das mulleres.

«Sinto moi ben de saber que moi preto da miña comunidade pódenme atender a min e ao meu compañeiro. Agradezo ao proxecto de APADEIM e Fundación Mujeres pola oportunidade» – muller da Comunidade Las Chinas

As mulleres expresan gran satisfacción de asistir á clínica e dan gran valor á limpeza e condicións que esta ten. Ademais valoran a calidade e calidez coas que se lles brinda a atención xinecolóxica, así como a información veraz e científica que reciben, o que lles xera seguridade, pois moitas veces, elas, pola súa condición de xénero, estiveron pendentes pola saúde das demais persoas da familia máis de que a súa propia, Con todo, grazas á intervención realizada, agora están a aprender a coidar delas mesmas.

«As condicións da clínica son mellores que o Centro de Saúde que ás veces está moi sucio e descoidado, por iso gústame máis ir ao Xochilt? – muller da Comunidade El Manguito»