PNC, unha aliada necesaria na prevención da violencia contra as mulleres en El Salvador

Ante o repunte de feminicidios que sofre El Salvador, a PNC ten un papel importante para que as mulleres reciban unha atención eficiente, pertinente e sen discriminación.

Co obxectivo de sensibilizar e fortalecer as capacidades e coñecementos en temas de xénero do persoal da PNC para contribuír a unha mellor atención integral para as mulleres vítimas de violencia, representantes das Mélidas e de Fundación Mulleres coordinaron accións co Subcomisionado Hugo Bonilla, xefe da delegación de Santa Ana e coa encargada da delegación de Cidade Muller, Maribel Argueta, para iniciar un proceso de formación nos próximos meses.

Nesta reunión expúxose a necesidade de que as e os axentes da policía mostren empatía coas mulleres vítimas de violencia e comprendan o fenómeno da violencia de xénero, para que a atención brindada sexa de calidade e con calidez.

Así mesmo, iniciarase unha campaña na PNC, a nivel interno, nos departamentos de Santa Ana e Sonsonate, para promover unha atención integral ás mulleres vítimas de violencia. A elaboración da mesma será a través dun proceso participativo para a construción e validación das mensaxes e produtos da campaña. A participación do persoal da PNC é importante para que se apropien dos contidos.

Todas estas accións realízanse no marco do proxecto “Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador”, desenvolvido por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o cofinanciamento da Xunta de Galicia – Cooperación Galega.