Os mozos de Sonsonate e Santa Ana continúan a súa formación de masculinidades alternativas

Las Mélidas e Fundación Mujeres, co apoio do equipo facilitador de Homes pola Equidade (HPE), realizaron a apertura, no mes de agosto, da facilitación do proceso de seguimento dun grupo de mozos de Sonsonate e Santa Ana para a súa formación en masculinidades alternativas.

Con este proxecto, búscase que as persoas compartan e cren lazos de confianza que conviden a unha re-educación das masculinidades na procura de homes novos máis responsables e promovendo alianzas para a equidade de xénero.

“É importante exercer un liderado transformativo porque é necesario tomar boas decisións, boas accións. Un líder ten as súas características como a comprensión, paciencia e respecto. Capacitarnos neste proceso vainos axudar moito no persoal e tamén para polo en práctica en moitos ámbitos da nosa vida” – Mozo de Santa Ana.

Un dos retos deste proceso de formación é que os participantes poidan brindar acompañamento a outros grupos de homes do occidente do país e, desta maneira, crear unha posible rede de masculinidades de mozas para mozas.

Os procesos de masculinidades son parte das actividades executadas no proxecto «Mulleres salvadoreñas avanzando cara o cumprimento dos Dereitos Sexuais e Reprodutivos e dunha vida libre de violencia«, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.