Obradoiros con homes sobre “Homofobia e Misoxinia” en El Viejo, Nicaragua

Ao longo do mes de novembro levaron a cabo os talleres sobre «Homofobia e Misoxinia» coa participación dos homes das comunidades rurais do Vello, beneficiarios do proxecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua) Fase 2″, cofinanciado pola Xunta de Galicia e executado por APADEIM e Fundación Mujeres.

A finalidade destas sesións formativas é a de reflexionar sobre o significado e a relación existente entre a homofobia e misoxinia como causas da violencia baseada en xénero. Isto facilitou que os homes identificasen prexuízos que tiñan respecto diso debido a mitos e crenzas discriminatorias contra as mulleres e persoas homosexuais. Durante a actividade os homes manifestaron sentir rexeitamento e temor de relacionarse con homes homosexuais polo feito de non saber como relacionarse con eles e temor a non saber como reaccionar ou reaccionar violentamente ante algún comportamento que lles pareza desagradable.

Así mesmo, reflexionaron sobre o significado da misoxinia entendéndoa como o odio cara ás mulleres e todo o que teña un aspecto feminino e a homofobia como o odio irracional a toda persoa que sente atracción por outras da súa mesmo sexo, o que procede, en gran parte, de mensaxes relixiosas e sociais que condenan esta práctica. Entre as consecuencias de ambas está a discriminación, a violencia, os crimes de odio e o suicidio.

Finalmente os participantes manifestaron recoñecer que se debe respectar ás mulleres e ás persoas homosexuais, facéndose conscientes de que teñen os mesmos dereitos que eles e que a discriminación é unha expresión de violencia que debe erradicarse, o que require ter vontade para facelo e provocar ese cambio para vivir nunha sociedade máis igualitaria.

Obradoiros con homes sobre “Homofobia e Misoxinia” en El Viejo, Nicaragua