Las Mélidas fan un chamamento aos candidatos presidenciais a manter os proxectos sociais en beneficio das mulleres

Nos últimos anos, as mulleres salvadoreñas gozaron de iniciativas de leis que protexen os seus dereitos e avances en temas relacionados aos dereitos sexuais e reprodutivos, algúns dos cales poderían estar en perigo de implementarse novas políticas no Salvador. Nese sentido Las Mélidas esperan que a fórmula gañadora nas eleccións traballe en prol dos dereitos das mulleres e que os avances nesta materia non retrocedan cun posible cambio de goberno.

As mulleres foron historicamente un dos sectores da poboación salvadoreña máis vulnerados en materia de dereitos humanos, motivo polo cal non se deben perder os programas sociais que están a apoiar ás mulleres do país.

Así mesmo, faise un chamado ao catro partidos que optan á presidencia, Fronte Farabundo Martí para a Liberación Nacional (FMLN), Alianza Republicana Nacionalista (AREA), Gran Alianza pola Unidade (GANA) e o partido IMOS, a que presenten propostas encamiñadas para mellorar a calidade das mulleres e da poboación máis nova.

A importancia de manter as políticas sociais, especialmente as centradas nas mulleres, é un dos obxectivos do proxecto «Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia«, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.