Las Mélidas continúan realizando accións en favor da despenalización do aborto en El Salvador

A Asociación Movemento de Mulleres Mélida Anaya Montes, Las Mélidas, continúan traballando e expresando o seu total apoio á reforma do Código Penal en 4 causales (por violación, por perigo da vida da nai, por mal formación do feto e embarazos por delitos de trata en menores), presentadas en outubro de 2016, pola compañeira Lorena Pena, expresidenta da Asemblea Lexislativa.

Tamén mostran o seu apoio incondicional a Lorena Pena, socia fundadora de Las Mélidas, ante os ataques e expresións misóginas en redes sociais por grupos fundamentalistas que recibiu a deputada pola súa valente postura e loita pola reforma do Código Penal artigo 133 para que nenas, adolescentes e mulleres teña acceso a interromper un embarazo.

Así mesmo, fan un chamamento aos movementos de mulleres e homes e organismos internacionais a continuar coa loita pola reforma do Código Penal artigo 133, pola despenalización do aborto nas 4 causales.

O Estado Salvadoreño non garante a protección das nosas nenas, novas e mulleres, pero se a condena, as criminaliza ademais de non condenar aos violadores.

A problemática de mulleres embarazadas por violacións, por risco da nai ou mal formación do feto, non é un tema que se resolve con campañas misóginas contra mulleres e homes sensibles. Correspóndelles ás deputadas e deputados daasemblea lexislativa resolvelo, sendo leste un tema de dereitos humanos e saúde.

A despenalización do aborto, forma parte da vivencia plena dos dereitos sexuais e reprodutivos, polo que  é unha acción que se apoia no marco do proxecto “Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador”, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.