Finaliza o proceso de formación en Dereitos Sexuais e Dereitos Reprodutivos coas mulleres das comunidades de El Salvador

Hai un ano deu comezo o proceso formativo en Dereitos sexuais e Reprodutivos con mulleres lideresas, adultas e novas, representantes das asociacións de mulleres de Ahuachapán, Sonsonate, Santa Ana, San Salvador, A Paz e San Vicente. Dita formación enmárcase dentro das actividades do proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia” desenvolvido por Las Mélidas, en coordinación con Fundación Mujeres, e co apoio financeiro de Xunta de Galicia.

Un ano despois, realizouse a clausúra do devandito proceso en San Salvador, reunindo ás participantes para pór en común as súas aprendizaxes e entregar o diploma correspondente, que reflicte a súa participación e involucración no proceso.

As temáticas que se abordaron na formación foron, entre outras, saúde sexual e autocoñecemento, dereitos sexuais e reprodutivos, amor romántico e violencia de xénero, diversidade sexual e métodos anticonceptivos, enfermidades de transmisión sexual e VIH. A metodoloxía empregada foi moi participativa, permitindo que as asistentes compartisen experiencias de vida relacionadas coas temáticas desenvolvidas. Isto axudou a profundar máis en como afecta directamente o coñecemento destas temáticas, ou a ausencia do mesmo, ás súas vidas, xerando un espazo moi rico, tanto en saberes técnicos como vivenciais.

As mulleres concluíron que o coñecemento e libre vivencia dos dereitos sexuais e dereitos reprodutivos (DSSDRR) son unha forma eficaz de contribuír á súa propio empoderamento.