Curtametraxes para a incidencia en temas sociais

As curtas “A violencia cotiá” e “Cicatrices” son o resultado dos talleres de elaboración de curtametraxes para a incidencia política, realizados con mulleres e homes do proxecto «Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres en dereitos sexuais e reprodutivas e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador«, executado por Las Mélidas e Fundación Mujeres co apoio financeiro da Xunta de Galicia – Cooperación Galega.

Estes talleres expuxéronse co obxectivo de traballar os dereitos sexuais e reprodutivos e a prevención da violencia contra as mulleres mediante o uso de curtametraxes, xerando así produtos de incidencia política que poidan ser difundidos entre a poboación. Ademais, estes materiais serán utilizados na campaña de sensibilización que se desenvolverá este ano coa Policía Nacional Civil no Salvador.

Nas curto “Cicatrices”, os testemuños de mulleres adultas e mozas dan a coñecer as súas cicatrices físicas e emocionais debido á violencia de xénero que sofren polo feito de ser mulleres.

Pola súa banda, “A violencia cotiá” céntrase na violencia sexual, outra problemática que afecta as mulleres na sociedade salvadoreña.

Ambos poden ser visionados a través da canle de Youtube  da Fundación Mujeres.

Curtametraxes para a incidencia en temas sociais