Continúa a formación ás Lideresas en El Salvador para a defensa dos seus dereitos

Os pasados días 20 e 21 de xuño, realizouse o quinto e último taller previsto dentro do proceso formativo en dereitos sexuais e reprodutivos e participación política das mulleres contemplado no marco do proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia” apoiado financieramente por Xunta de Galicia e executado por Las Mélidas en colaboración con Fundación Mujeres.

Neste taller, unha xornada de día e medio, participaron lideresas que pertencen ás distintas asociacións de mulleres do catro zonas de traballo de Las Mélidas. Este foi o último do cinco previstos na implementación do proxecto e nel abordáronse temáticas relacionadas con sexualidade, menstruación, métodos anticonceptivos, infeccións de transmisión sexual e VIH-SIDA, entre outras.

Para iso, as facilitadoras desenvolveron unha metodoloxía na que combinaron distintos formatos de presentación dos contidos. En primeiro lugar púxose a disposición das participantes un documento físico que incluía, de maneira resumida, os contidos abordados e, posteriormente, levaron a cabo dinámicas para a mellor asimilación de coñecementos e empregáronse materiais audiovisuais explicativos sobre os temas a tratar.

As lideresas  mostraron gran interese na temática, sendo destacable o seu grao de participación e o seu gran nivel de asimilación dos contidos e transmisión dos coñecementos a través das súas achegas. “Estes lugares de encontro dannos forza para seguir cambiando as cousas e ver que non estamos soas”, mencionaron na avaliación.

En definitiva, esta última sesión de capacitación permitiu non só adquirir novos coñecementos, senón que tamén deu lugar a asentar outros xa aprendidos, así como servir de punto de encontro, reflexión e convivencia, fortalecendo as relacións entre as distintas asociacións que conforman a Rede de Mulleres de Las Mélidas.