Capacitación sobre a prevención do suicidio de homes e mulleres en El Salvador

“E eu, que podo facer?” Este foi o nome que recibiu o taller impartido o pasado 17 de setembro nas instalacións de Las Mélidas e no que participou o persoal de Las Mélidas e do colectivo Homes contra a violencia, que estiveron ao cargo dos procesos de formación e acompañamento con fortes implicacións emocionais. A facilitación estivo a cargo de Teresa Carrillo, psicóloga e pasantía de Fundación Mujeres.

No taller analizáronse diversos factores que se deben ter en conta para estar alerta e identificar os posibles desencadenamentos que poden levar ás persoas a ter ideacións suicidas.

Durante a xornada se desmitificaron algunhas falsas afirmacións contorna ao suicidio, como a crenza de que está asociado a un nivel socioeconómico baixo ou que todas as persoas que se suicidan teñen algunha enfermidade mental. Ademais, entre outros interrogantes que se desenvolveron durante a sesión, cuestionouse e analizou se esta práctica é planeada ou realizada de maneira impulsiva.

Ao longo da execución do taller, as persoas asistentes mostráronse interesados na temática, polo cal se expuxo unha posible segunda sesión para profundar sobre esta mesma temática.

Así mesmo, déronse algunhas orientacións de que facer cando unha persoa atópase neste tipo de situación, como poder abordala desde os distintos enfoques profesionais e contribuír así ao seu benestar físico e emocional.

Esta capacitación realizouse no marco do proxecto “Contribuíndo ao empoderamento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador”, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.

Capacitación sobre a prevención do suicidio de homes e mulleres en El Salvador