Axenda do movemento feminista no Salvador

Os dereitos sexuais e reprodutivos, aspecto crave no proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia” executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia, é unou do eixos principais a traballar en   a axenda que se está levando a cabo entre as organizacións feministas, tamén no marco do proxecto. A través da  promoción e libre exercicio destes dereitos, pódense prevenir a lgunasformas de violencia, decidir se se desexa ter fillas e fillos, a cantidade e o uso de métodos anticonceptivos, entre outras cuestións.

A construción desta axenda permite xerar sinerxías entre as organizacións feministas, coordinar accións con xuntase non duplicar esforzos á hora de situar, a nivel nacional, as problemáticas que enfrontan as mulleres salvadoreñas. A este traballo colectivo sumáronse o Foro Nacional de Saúde (FNS), o Instituto de Investigación, Capacitación e Desenvolvemento da Muller (IMU), a Fundación para o Desarrollo da Muller e a Sociedade (FUNDEMUSA), o Movimiento Salvadoreño de Mulleres (MSM), Vía Campesina e Las Mélidas.

Axenda do movemento feminista no Salvador