As mulleres do Salvador mobilízanse polos seus dereitos no marco do 8 de marzo

Mulleres lideresas dos departamentos de Santa Ana, Sonsonate, Ahuachapán, San Salvador, Cuscatlán, A Paz e San Vicente foron convocadas polas Mélidas para manifestarse nesta xornada de reivindicacións  feministas.

As lideresas reivindicaron dereitos básicos para o ser humano como o vivir unha vida libre de violencia e discriminación patriarcal, salarios e pensións dignas e iguais entre homes e mulleres, presupostos con enfoque de xénero,dereitos sexuais e reprodutivos, entre outros.

Tamén se fixo un chamado a visibilizar as achegas das mulleres a partir do traballo reprodutivo e do coidado, que é a base para a sustentabilidade da vida e o funcionamento das sociedades.

Ademais, mobilizáronse para que se respecte e recoñeza o dereito da comunidade LGTBI á identidade de xénero, a cal é violada en   a Lei do Nome da Persoa Natural. Nese sentido, esixiuse unha Lei de Identidade de Xénero, ondeas persoas trans poidan optar ao nome co que se identifican e non co que obtiveron ao nacer.

En definitiva, dita mobilización tivo por obxectivo  reivindicar unha vida libre de toda forma de violencia e discriminación patriarcal, xa que segundo datos consultados 7 de cada 10 mulleres no Salvador sufriron polo menos unha vez na súa vida algún tipo de violencia machista.

Esta mobilización  enmárcase dentro das actividades do proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara o cumplimento dos Dereitos Sexuais e Reprodutivos e dunha vida libre de violencia” executado por Las Mélidas, en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.

As mulleres do Salvador mobilízanse polos seus dereitos no marco do 8 de marzo