Alianzas institucionais clave para a defensa dos dereitos das mulleres no Salvador

O pasado mes de abril, no marco das accións realizadas dentro do proxecto «Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador«, executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia, o equipo técnico de Las Mélidas visitou as oficinas do Instituto Salvadoreño de Desenvolvemento da Muller (ISDEMU), na sede situada o departamento de Ahuachapán.

Esta visita tivo como obxectivo establecer unha coordinación entre ambas as entidades para referir ao ISDEMU casos de violencia contra as mulleres detectados no departamento. Coordinásea de ISDEMU, Ruth Polanco, manifestou a súa apertura e boa vontade para apoiar o traballo de prevención de violencia contra as mulleres que se realiza desde As Mélidas, contribuíndo así aos obxectivos do proxecto.

Así mesmo, crese necesario que as mulleres coñezan o traballo que o instituto realiza, tanto na atención ás mulleres, así como o seguimento á aplicación da Lei Especial Integral dunha Vida Libre de Violencia (LEIV) e a Lei de igualdade, equidade e erradicación da discriminación contra as mulleres (LEE).

Por iso, e grazas a este achegamento, programouse unha próxima reunión para que as mulleres integrantes dos comités de prevención de violencia visiten as instalacións do instituto e coñezan todos os servizos que ofrecen.