A Policía Nacional Civil (PNC) iniciará un proceso de formación sobre prevención da violencia contra as mulleres en El Salvador

No próximo mes de outubro darán comezo as accións formativas coa Policía Nacional Civil de El Salvador enmarcadas no proxecto «Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador«, executado por Las Mélidas e Fundación Mujeres. Este proxecto conta co apoio financeiro da Xunta de Galicia – Cooperación Galega.

En Sonsonate a formación realizarase con dous grupos. O primeiro comezará o 18 de outubro e será impartido para altos mandos de cada área que conforman a institución policial. O outro grupo estará formado polo persoal seleccionado para ocupar os postos das UNIMUJER-ODAC nos municipios de Izalco e Sonsonate. Prevese que a finais deste ano estean en marcha ambos os procesos.

En Santa Ana os procesos terán lugar a inicios do próximo ano, segundo acordouse co subcomisionado do departamento de Santa Ana, Hugo Ariel Bonilla.

Os temas a desenvolver nas devanditas accións formativas versarán sobre: masculinidades para deconstruir concepcións patriarcales das e os axentes, fortalecemento dos coñecementos da Lei Especial Integral para unha Vida Libre de Violencia para as Mulleres (LEIV), feminicidio, e agresións sexuais. Así mesmo daranse a coñecer os protocolos existentes de actuación ante os actos de violencia contra as mulleres.

Como achegue á PNC apoiarase ás e os axentes na realización de entrevistas para desenvolver os temas relacionados coa violencia contra as mulleres, prevención da mesma, entre outros.

En importante destacar a apertura, motivación e dispoñibilidade por parte das autoridades policiais para participar nestes procesos que, sen dúbida, contribuirán a que as mulleres vítimas de violencia gocen dun trato cálido e integral cando acudan a estas institucións.