XX Encontro de Emprendedoras e Empresarias na Coruña

Por segunda vez no ano, reunímonos para compartir experiencias no Centro Municipal de Empresas ACCEDE Papagio da Coruña.

Nesta ocasión, o tema en torno ao cal xira o XX Encontro de Emprendedoras e Empresarias é o seguinte: «Creando Referentes: Empresarias que avanzan en común»

Esta xornada está financiada polo Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social, dentro do programa «Empoderamento e Igualdade para o Emprendimento«

Contaremos coa participación de entidades relevantes no ambito sectorial.

Explicarannos cales son recursos,programas e iniciativas para impulsar o liderazgo sectorial feminino.

E intervirán empresas referentes que traballan en distintos sectores, desde a formación, tecnoloxía á xestión administrativa e fiscal.

O programa ten os seguintes contidos:

• Inauguración.
  • Mesa institucional e introdución temática «Sin temor a liderar: Programas de impulso empresarial feminino»
  • Panel de emprendedoras de Fundación Mujeres (alumnas do CCE)
  • A miña empresa nun minuto (Empresarias que desexen compartir os seus proxectos con nós, salientando o enfoque social do proxecto)
  • Descanso
  • Panel de Empresarias: «Creando referentes: Empresarias que avanzan en común».
  • Clausura

Para asistir ó encontro e/ou inscribirte no minuto de ouro, podes facelo neste  FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN.

Mais información: asesoriagalicia@fundacionmujeres.net ou 981 29 40 97

Esperámoste!!