Xeración de alianzas con empresas para a comercialización de uvilla en Ecuador

O 18 de xaneiro levou a cabo unha reunión entre o equipo técnico de Fundación Humana Pobo a Pobo – Ecuador, o Directorio da Corporación  Pushak  Kawsay e José Emilio Tovar, o Xerente técnico da Empresa  Terrafertil, co obxectivo de realizar un primeiro achegamento ás instalacións da empresa e coñecer o proceso de produción e transformación dos seus produtos. Esta reunión desenvolveuse grazas ás sinerxias establecidas no marco do proxecto  Kuri  Muru: Promovendo o desenvolvemento socio económico do cantón de  Ambato,  Tungurahua, baixo un enfoque de xénero, Fase 2 cofinanciado pola Xunta de Galicia e desenvolvido por Fundación Humana en colaboración con Fundación Mujeres.

Durante a reunión, A  Ing. Daniela Montalvo, realizou unha introdución do traballo que desenvolve Fundación Humana coas produtoras da provincia de  Tungurahua, parroquia de  Quisapincha e presentou á comitiva conformada por  Nancy Carrillo, a presidenta da Corporación, e  Martha  Quispe, da comisión de comercialización. Carrillo explicou o proceso de produción de  uvilla que desenvolve a corporación, a súa estrutura organizativa e a intención que teñen de comercializar  uvilla.

O Xerente técnico de Terrafertil presentou as especificacións técnicas e requisitos para que a corporación sexa unha provedora certificada de  uvilla. Ademais, explicoulles a importancia de parte socio-organizativa para que os procesos resulten exitosos e recalcou a necesidade de introducir un produto orgánico. Tamén lles informou de que a empresa pode receptar produtos como: fabas,  arvejas,  frejol, froitos secos. Por último, realizaron un percorrido aos invernadoiros da empresa para coñecer a produción de  plántulas de  uvilla e os cultivos de  uvilla.

Xeración de alianzas con empresas para a comercialización de uvilla en Ecuador