Visita a El Viejo (Nicaragua) para a posta en marcha dun novo proxecto de cooperación

En el marco del proyecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua)”,  cofinanciado por la por la Xunta de Galicia y promovido por APADEIM y Fundación Mujeres,a coordinadora en sede do proxecto da Delegación de Galicia de Fundación Mujeres, Esther Basanta Regodesebes, viaxou a El Viejo (Nicaragua) para coordinar a posta en marcha do proxecto co equipo técnico de APADEIM e visitar as comunidades de intervención do proxecto.

Durante o nove días de estancia no Vello levaron a cabo diferentes reunións de planificación con todo o equipo de APADEIM que forma parte do proxecto, tanto a nivel económico como técnico. Nas devanditas reunións aproveitouse a ocasión para realizar unha planificación operativa de todas as accións previstas para este primeiro ano, así como o seguimento das actividades xa iniciadas até o momento.

Ao longo destes primeiros meses do proxecto puxéronse en marcha os cursos de «Saúde sexual  e reprodutiva con enfoque de xénero e dereitos» con mulleres e o de «Masculinidade e SSR» cos homes, en varias comunidades. Tamén se avanzou no traballo a realizar no marco do observatorio de violencia de xénero e saúde sexual e reprodutiva, recollendo e sistematizando a información sobre a magnitude da violencia contra as mulleres e a situación en materia de saúde sexual e reprodutiva no Municipio do vello, de face á elaboración do primeiro boletín previsto para este ano.

Por outra banda, a técnica de Fundación Mujeres tamén tivo a ocasión de visitar 7 das 10 comunidades nas que se vai a desenvolver o proxecto, tendo a oportunidade de conversar con algunhas das mulleres e homes que participarán no mesmo e coñecer as súas expectativas e necesidades de primeira man. Esta experiencia é de vital importancia de face a comprender a realidade de vida nestas comunidades e analizar a incidencia do apoio prestado.