Toma de decisións sobre a saúde sexual e reprodutiva das mulleres de El Viejo (Nicaragua).

En el Marco del Proyecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua)” cofinanciado por la Xunta Galicia y promovido por APADEIM y Fundación Mujeres, iniciáronse as sesións do Módulo II (tema I): «Toma de decisións pola miña Saúde Sexual e Saúde Reprodutiva».

Coa finalidade  de que as mulleres coñezan os conceptos e logren reflexionar sobre os seus dereitos sexuais, así como os seus dereitos reprodutivos, nestes talleres faise fincapé en concienciar ás mulleres para que tomen decisións no que á súa saúde sexual e a súa saúde reprodutiva refírese. Algúns dos aspectos traballados son o seu dereito a demandar e utilizar métodos de planificación familiar, a realizarse recoñecementos xinecolóxicos sen que a súa parella impídallo, ou a romper os tabús que atraparon ás mulleres nun sistema machista de control e dominio sobre o corpo das mulleres.

A través destas sesións, as mulleres toman conciencia da importancia do autocuidado da súa saúde física e emocional como unha condición indispensable para preservar e mellorar a súa calidade de vida.