Servizo de Orientación Laboral de Galicia atendeu a 218 mulleres no seu proceso de empoderamento e inserción sociolaboral

Dende Fundación Mujeres no seu Servizo de Orientación Laboral de Galicia atendeuse a un total de 218 mulleres no 2022. Durante este ano se han realizado diferentes accións formativas, de acompañamento e empoderamento  co obxectivo de mellorar o acceso a emprego e as suas habilidades e competencias na procura de emprego das usuarias do servizo.

Dentro da programación de 2022 levaronse a cabo un total de 646 horas formativas dentro de 31 obradoiros diferentes levados a cabo en 25 concellos repartidos nas cuatro provincias de Galicia.

Dentro da programación do 2022 destacamos as seguintes temáticas levadas a cabo:

• Carretillera elvadadora
  • Carnet de manipulación de alimentos
  • Competencias dixitais

No 2023 continuamos levando a cabo o Servicio de Orientación Laboral en Galicia para o empoderamento para o emprego con accions complementarias de información, asesoramento, acompañamento e seguemento da inserción laboral de mulleres con especiais dificultades de inserción.

Se estás interesada en conocer tódalas actividades que realizamos sigue nuestra agenda de actividades ou podes contactar con nos chamando ao 660 355 831  o al correo galicia@fundacionmujeres.es

Actividade financiada por el Ministerio de Traballo e Economía Social ,

Fondo Social Europeo e Concello da Coruña