Rematan as actividades do Servizo de Apoio Integral ás mulleres coidadoras 2021

Fundación Mujeres, co apoio financeiro da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia no marco da convocatoria de subvencións destinadas á realización de programas de interese xeral para fins de carácter social, con cargo á asignación tributaria do 0,7% del IRPF, levou a cabo un ano máis o Servizo de Apoio Integral ás Mulleres Coidadoras, un proxecto que nos permite mellorar a súa saúde e calidade de vida, fomentando a súa participación en actividades de autocoidado e de participación social, así como o exercicio dunha cidadanía activa.

As actividades tiveron maioritariamente carácter presencial, exceptuando algunhas realizadas durante o primeiro semestre debido as recomendaciones e restriccións establecidas por mor da COVID-19.

Este ano ampliamos o noso ámbito de intervención a tres das provincias da comunidade autónoma de Galicia: A Coruña, Lugo e Pontevedra, podendo así chegar e dar unha atención de calidade a mais mulleres coidadoras que están nunha situación de especial vulnerabilidade, froito das propias características e consecuencias que teñen os coidados, moito mais se cabe este ano a raíz da situación de crise sanitaria que estamos a vivir.

Gustaríanos agradecer expresamente ás mulleres que participaron nos obradoiros que manifestaron a súa satisfacción no Programa mediante as enquisas de valoración. Nestas enquisas podemos ver que se conseguiron cumprir as expectativas e os obxectivos marcados para o desenvolvemento do programa, sendo alguna das valoracións recollidas as seguintes:

• “Que se sigan realizando más actividades que nos incentivan en estos tiempos de tanto encierro”.
  • “Son temáticas tan importantes que la duración debería ser mayor”.
  • “Serviume de reflexión sobre alguns aspectos da miña vida que me fan daño”.
  • “Me gustaría más cursos Me ayudaron a ver las cosas de otra manera, a comprendernos más y a ayudar a las personas que cuidamos. Gracias de verdad».
  • «Los contenidos fueron muy interesantes, estoy contentísima y deberíamos de tener más talleres como estos».

Cómpre salientar novamente o reclamo por parte das participantes da continuidade do Servizo, demandando unha maior duración do mesmo no tempo.

Por último, agradecer tamén ao persoal técnico dos concellos e ao tecido asociativo que colaborou con Fundación Mujeres na posta en marcha do programa deste ano e esperamos poder seguir contando con vos o ano que ben.

Rematan as actividades do Servizo de Apoio Integral ás mulleres coidadoras 2021