Programación de actividades online para as Cuidadanas de Galicia durante o mes de maio

O Servizo de Apoio Integral a Mulleres Coidadoras é un proxecto ejecutado pola Fundación Mujeres financiado pola Consellería de Política Social da Xunta de Galicia dirixido a mellorar a saúde e a calidade de vida das mulleres coidadoras non profesionais no ámbito familiar.  Este servizo, totalmente gratuíto, comprende actuacións como asesoramento e apoio individual, espazos de participación e talleres formativos nos que poidan expresarse e compartir experiencias con outras mulleres que están a vivir ou viviron situacións similares.

Durante este período de confinamento polo COVID-19 preparámonos para ofrecerche un servizo adaptado á nova situación, poñendo a súa disposición varios sistemas e ferramentas en liña para seguir prestando este recurso de orientación, acompañamento e apoio a distintos niveis (informativo, formativo, emocional e de activación persoal e social).

É importante que se sigan mantendo activas, coidándose e adaptando as súas metas ás circunstancias. Desta forma, rompemos a fenda dixital, convidando as mulleres coidadoras a participar nestas actividades e promovemos a aprendizaxe e a conexión social desde casa.

A programación prevista para este mes de maio é a seguinte:

• Mércores 13: “Alimentación consciente”
  • Venres 22: “Bulos e mentiras informativas en época de pandemia
  • Venres 29: “Compartindo lecturas

A ferramenta que empregaremos será coa aplicación Google Meet e o único requisito é ter conexión a internet mediante dispositivo móvil, tablet ou ordenador.

Apúntate chamando ao 981 29 40 97 (extensión 6001) ou manda un whatsapp ao 651 78 52 11.

Se es cuidadora, excuidadora, o potencial cuidadora y queres participar nas nosas actividades, chama e te informaremos.

¡Anímate e participa con nos!