Presentación do novo proxecto de cooperación da Fundación Mujeres ante as autoridades e a poboación meta en Ambato (Ecuador)

O xoves 15 de agosto organizouse en Ambato o Evento de Inauguración do Proxecto “Fomentando as iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e exclusión das mulleres da Parroquia de Quisapincha , Tungurahua”, executado por Fundación Mujeres en colaboración coa Fundación Humana Pueblo a Pueblo – Ecuador (FHHPP) e o apoio financeiro da Xunta de Galicia – Cooperación Galega.

Á devandita presentación, presidida por Bjarne  Hjorth, Director xeral da FHHPP e dirixida principalmente a autoridades e entidades locais, asistiron unhas 160 persoas, medios de comunicación incluídos. Por parte das autoridades asistiron Cecilia Chacón, Viceprefecta de Tungurahua, Saída Haig, Director de produción do GAD de Tungurahua, Hanibal Martínez, Enxeñeiro do GAD de Tungurahua, Luís Cuji, técnico de planificación do GAD de Tungurahua, Milton Altamirano, Delegado do Parlamento cidadán de Traballo de Tungurahua e Nelly Medina, Delegada do parlamento cidadán de Auga.

Así mesmo, en representación de tres asociacións locais acudiron Sandra Tusa, presidenta de Ñuka  Llacta, Luz Llumitasig, presidenta de Nova xeración e Juana Chadán, presidenta de La Salle. Ademais, tamén asistiron representantes da Universidade Técnica de Ambato, de CorpoAmbato , técnicos do GADPT así como medios de comunicación.

No acto de presentación explicouse que este proxecto busca fortalecer a capacidade de produción, transformación e comercialización das asociacións produtoras de uvilla con enfoque de xénero e agroecoloxía, o empoderamento económico das mulleres, a soberanía alimentaria das zonas rurais e o fortalecemento das estruturas produtivas de carácter asociativo do país.

Ademais, ao longo da vida do proxecto se realizará un acompañamento e asesoramento para a mellora da produción mediante a diversificación e aplicación de boas prácticas agrícolas, dotación da infraestrutura e regulamentos necesarios para a recepción, transformación e comercialización de uvilla deshidratada.

Adicionalmente prevíronse accións específicas que permitirán sentar as bases para garantir a sustentabilidade da iniciativa máis aló da intervención, mediante o fortalecemento de capacidades para a elaboración de Plans de Negocio e xestión empresarial, así como o fortalecemento das asociacións produtoras para a organización empresarial colectiva, desde as lóxicas da Economía Popular e Solidaria (EPS).

Por outra banda, o día anterior levou a cabo outra xornada para a socialización do evento coa poboación das comunidades metan ao que acudiron 174 persoas.