Fundación Mujeres leva formación en emprego e emprendemento para mulleres a Bergondo

O obxectivo do programa é o desenvolvemento das habilidades persoais e sociais para a mellora da empregabilidade; para acadalo ofrecemos formación, asesoramento e orientación laboral para a procura de emprego, incluído o emprego por conta propia, no marco do Programa DANA, co financiamento Fondo Social Europeo – Programa Operativo de Inclusión Social y Economía Social (POISES)

Cada vez mais precisamos mellorar as nosas habilidades á hora de buscar traballo, por exemplo:

·       Como afrontar unha entrevista de traballo?

·       Como facer que as miñas redes sociais me axuden a buscar emprego?

·       Teño unha idea de negocio, como podo darlle forma?

¿Queres darlle resposta a estas preguntas?

Non o dubides!

Se estás interesada Reserva a túa praza!

Centro de Servizos Sociais

Persoa de Contacto: Marisa Vázquez