Fundación Mujeres e Fundación Humana Pueblo a Pueblo Ecuador reúnense para coordinar o traballo durante o Estado de Excepción en Ecuador

A poboación ecuatoriana atópase recluída en corentena nos seus fogares coa suspensión de todas as actividades fóra da industria agrícola, gandeira e de coidado de animais, as cadeas e actividades comerciais das áreas de alimentación, a saúde, servizos básicos e as exportacións. Así mesmo, a xornada laboral presencial nos sectores público e privados estará suspendida durante o mes de abril. Con todo,  desde mediados de abril  púxose en marcha un semáforo cuxo fin é aplicar restricións por provincia de acordo a como se atopen as as miñasmais en materia de contagios de Covid-19. De momento o semáforo está en vermello para todo o país, é dicir, mantéñense todas as medidas establecidas previamente.

Neste contexto, o equipo de traballo de Fundación Humana Pueblo a Pueblo-Ecuador que leva a cabo o proxecto “Fomentando iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e a exclusión das mulleres da Parroquia de Quisapincha, Tungurahua”, en colaboración con Fundación Mujeres e financiamento da Xunta de Galicia – Cooperación Galega, están a cumprir co decreto e teletrabajando. Suspendéronse temporalmente as actividades en campo, fóra da entrega de insumos agrícolas como as plantas de uvilla, para o que se están tramitando os salvoconductos necesarios. Ademais, en coordinación con CESA (Central Ecuatoriana de Servizos Agrícolas) tense previsto a comercialización de produtos agrícolas (hortalizas, verduras, froitas da rexión, etc.) de Quisapincha, que serán entregados para a elaboración de canastras e o seu envío a Quito. Medidas estas necesarias para contrarrestar a escaseza de alimentos nas cidades, fortalecer a pequenos produtores da parroquia e evitar un derrubamento da economía local.

As familias beneficiarias atópanse tranquilas, foron informadas as directrices adoptadas pola Fundación Humana e permanecen á espera de renovar as actividades grupales. O equipo técnico mantén contacto telefónico cos principais líderes e lideresas para informar as novidades e asegurar que se mantén a calma, ademais de dar seguimento ás dúbidas que a poboación suxeita de dereitos presentan para o coidado dos cultivos iniciados. Desde as canles de difusión da organización está a facerse chegar tamén ás familias os métodos de previsión de contaxio, así como a campaña #QuédateEnCasa.

Fundación Mujeres está en contacto continuo coa Fundación Humana para ir vendo os posibles reaxustes e medidas a tomar respecto diso, tendo en conta o contexto actual e como leste pode afectar ao desenvolvemento do proxecto. Así mesmo, a dirección da Fundación Humana está a avaliar que accións tomar nos próximos días, para que o tempo no que se paren as actividades en campo sexa o menos prexudicial posible.