Fundación Mujeres e COGAMI colaboran no marco do Servizo Integral de Apoio ás Mulleres Coidadoras (SAIC)

Dende o 29 de setembro ata o 30 de novembro mulleres coidadoras de familiares con diversidade funcional pertencentes a Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (COGAMI) terán a oportunidade de participar nuns obradoiros para mellorar a súa activación persoal traballando temáticas como saúde e autocoidado ou empoderamento e autoestima. Fundación Mujeres impartirá esta formación no marco do Servizo Integral de Apoio ás Mulleres Coidadoras financiado pola Conselleria de Política Social da Xunta de Galicia dentro dos programas con cargo á asignación tributaria do 0.7% do IRPF.

Durante esas sesións analizaranse os factores que condicionan a saúde para fomentar o autocoidado promovendo prácticas de vida e saúde saudábeis de cara a mellorar o benestar das mulleres que, en moitas ocasións, vese mermado debido a sobrecarga das tarefas do coidado. O longo do itinerario as mulleres participantes traballarán tamén na súa autoestima, determinante no seu proceso de empoderamento persoal.

Agradecemos a colaboración do persoal de COGAMI pola súa boa disposición e apoio para poder organizar os itinerarios e os contactos coas participantes.