Finalizados os obradoiros entre homes sobre “O Machismo e o amor”, en El Viejo (Nicaragua).

Durante o mes de Agosto de 2015 se finalizaron os 10 obradoiros sobre “O Machismo e o amor” contemplados no marco do proxecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua)”, cofinanciado pola Xunta de Galicia e promovido por APADEIM e Fundación Mujeres. Estes obradoiros contaron coa participación de 83 homes, habitantes das comunidades rurais de El Viejo, Nicaragua.

Os talleres foron desenvolvidos coa finalidade de reflexionar entre homes sobre a influencia do machismo nas relacións amorosas. Isto permitiulles identificar a forma en que foi construída a visión do amor nos homes a partir das súas experiencias, e analizar as súas  propias crenzas sobre o que se entende por unha relación de parella, o sentido de propiedade sobre a muller e antepor os seus intereses ao da parella, facéndolles reflexionar sobre como iso constitúe unha desigualdade e violación de dereitos das mulleres.
Ademais, resaltouse a necesidade de integrar o respecto e a non violencia nas súas relacións amorosas como unha nova práctica na vida de parella, e de face a propiciar un mellor ambiente familiar.