Feminicidios: a violencia que están a sufrir as mulleres en El Salvador

Nos últimos meses coñecemos unha serie de casos de desaparicións e brutais asasinatos de mulleres. Entre eles o da axente Carla Ayala, desaparecida e presuntamente asasinada os seus compañeiros do extinto Grupo de Reacción Policial (GRP), a Dra. Rosa María Bonilla, quen segundo a Fiscalía Xeral da República foi asasinada pola súa parella, o da nosa colega Karla Turcios, xornalista da Prensa Gráfica, cuxo feminicidio é atribuído ao seu compañeiro de vidae o da moza Katherine Cárcamo, quen presuntamente sería asasinada o seu esposo.

Estes casos que aquí destacamos son só un elo máis da que parece ser unha cadea interminable de violencia extrema contra as mulleres no país.

O sistema patriarcal, que establece unha organización social con predominio masculino, está a matar ás mulleres. A pesar diso, aínda non existen precedentes de xustiza que envíen unha mensaxe de cero tolerancias ante os crimes contra as mulleres, é dicir máis da metade da poboación salvadoreña(53%).

As Mélidas comparten a súa preocupación por este “cancro” da violencia e continúan o seu labor por empoderar ás mulleres e brindar os servizos que estas necesiten..

A execución de proxectos de cooperación permite que, como institución, póidanse asumir tarefas de formación e empoderamiento das mulleres, así como ofrecer as atencións xurídicas e psicolóxicas necesarias. Accións como estas son parte das actividades do proxecto “Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no Occidente do Salvador” executado Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e co apoio financeiro da Xunta  de Galicia – Cooperación Galega.

Feminicidios: a violencia que están a sufrir as mulleres en El Salvador