FEAFES colabora con Fundación Mujeres para sensibilizar sobre o suicidio

FEAFES SAIC

As usuarias do Servizo de Apoio Integral ás Mulleres Coidadoras no municipio da Coruña acudiron este luns 8 de abril a un taller impartido polo persoal técnico de Federación Española de Familiares y Personas con Enfermedad Mental de Galicia (FEAFES).

A actividade, titulada “Sensibilización e prevención da conducta suicida”, tivo lugar no Espazo Amizar da Coruña. Esta nace da importancia que está cobrando na sociedade de hoxe en día o termo “suicidio”, entre as súas razóns están o incremento das tases de suicidio, a mayor concienciación sobre a saúde mental, o impacto da pandemia de COVID-19, a desestigmatización e apertura entorno a saúde mental, así como os esforzos de prevención e apoyo, entre outras razón.

En esta ocasión, os temas tratados foron diversos, debido a que se foron adaptando as preocupacións e dudas que foron xurdindo nas usuarias, polo que resultou ser un taller moi dinámico e entretenido no que todas aprenderon de todas. Os temas máis tratados que resultaron foron, os mitos e as ideas erróneas que se teñen sobre o suicidio, as pautas para previlo, as súas características, os cambios coductuais que teñen as persoas con ideas suicidas, os signos e síntomas que se poden desarrollar cando una persoa se encontra en esta situación, así como se deron pequenas pautas de como actuar en caso de encontrarnos ante esta realidade.

Ademáis de isto, deronse recursos, programas e icluso servizos que ofrece a entidade FEAFES, entorno a esta problemática, así como nos informaron sobre o teléfono 024, proporcionado polo ministerio de sanidade e o cal está disponible as 24 horas, todos os días da semana.
Dende Fundación Mujeres queremos agradecer tanto a participación das propias mulleres, a colaboración de FEAFES, así como o compromiso das compañeiras en prácticas que colaboraron na organización e desenvolvemento da actividade.

Se estás interesada en estar informada sobre o noso Servizo e as actividades que organizamos podes chamar ao 981 29 40 97 ou escribirnos ao e-mail saicgalicia@fundaciónmujeres.es

Esta actividade está financiada polo Concello da Coruña.

FEAFES colabora con Fundación Mujeres para sensibilizar sobre o suicidio