Coordinación de apoios coas asociacións beneficiarias do proxecto de cooperación desenvolvido por Fundación Mujeres en Ecuador

O mércores 15 de xullo , representantes da Fundación Humana Pobo a Pobo-Ecuador e a pre-directiva das  agricultoras  e agricultores que están a participar no proxecto “Fomentando iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e a exclusión das mulleres da Parroquia de Quisapincha , Tungurahua”, executado en colaboración con Fundación Mujeres e financiado pola Xunta de Galicia, mantuvieron unha reunión co Sr. Marcelo Manotoa, vocal da área produtiva do GAD de Quisapincha . O obxectivo desta reunión foi coordinar a poyos específicos do GAD en favor das agricultoras e agricultores. Esta actividade busca integrar políticas públicas – cooperación internacional e comunidade en xeral- para o sostemento e fortalecemento das capacidades para a diversificación da produción agrícola mediante o manexo de boas prácticas agrícolas do cultivo de uvilla.

O apoio do Gad de Quisapincha  formalizouse  co achegue de 3000 dólares que serán entregados en materiais e insumos a  as agricultoras e agricultores participantes.

Agradecemos ao Gad de Quisapincha polo compromiso adquirido coa pre-directiva da cooperativa para favorecer o cultivo de uvilla e o bo desenvolvemento do proxecto.