Como poñer límites e non morrer no intento…? Un obradoiro para coidadoras

Como expresar os propios sentimentos sen medo a ferir aos demais? Como levar a contraria a alguén sen  estresarse nin sentirse culpable? Aínda que require un adestramento, é posible aprender o estilo de comunicación  asertivo mediante técnicas concretas  e secuenciadas que ensaiamos na aula, traballando a partir de situacións cotiás nas que nos resulte difícil expresar os nosos sentimentos ou defender os nosos intereses.

Tamén exploramos as nosas propias necesidades e desexos, reflexionando sobre como quedan a miúdo soterrados, reprimidos ou anulados baixo o mandato dos estereotipos de xénero e do noso propio rol de coidadoras. Concederse o permiso para sentir, dicir, decidir e crear son dimensións do proceso de  empoderamento feminino. Isto é relevante debido á constante desautorización das mulleres e das dificultades que o mundo nos presenta para habilitarnos, sentirnos capaces  e ser capaces de expresar as nosas demandas e opinións, así como defender os nosos dereitos.

Este é o terceiro ano que a Fundación Mujeres imparte estes talleres no  Concello de Abegondo, que en 2017 están a ter lugar nos meses de novembro e decembro dentro do  Servizo de  Apoio Integral a Coidadoras non Medio Rural, un programa subvencionado pola  Deputación da Coruña.

Como poñer límites e non morrer no intento…? Un obradoiro para coidadoras