Clausurado en occidente o segundo taller de masculinidades alternativas

Os mozos participantes no proxecto “Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador” executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia, asistiron a un proceso de reflexión, vivencia e análise sobre as súas identidades respondendo a preguntas como que significa ser home? Que me dixeron a min que significa e que é o que eu creo realmente? Este modelo machista represéntame? Que papel xogo eu como home novo neste modelo hexemónico e relacionado coa violencia?

Desde aí, ao longo do taller, foise construíndo un tecido de reflexións que levaron a cada participante a ver, recoñecer e pór en marcha acciones máis equitativas no marco das súas relacións interpersoais e intrapersonales.

O proceso culminou cun grupo de 15  mozos que, contra todo prognóstico de deserción e limitacións, loitaron para poder chegar a clausúraa e escribir desde as súas propias palabras os compromisos adquiridos con eles mesmos, as mulleres da súa contorna e con outros homes, compromisos de cambio para fomentar a equidade de xénero.

F. Menéndez, un dos participantes neste proceso, comentou que “o terminar o proceso foi moi edificante ao saber que son outro home que se suma a ser diferente, sinto feliz e orgulloso polo meu grupo”. Tamén comenta a súa experiencia E. Turcios “Persoalmente para min todo foi súper novo e moi interesante porque nunca escoitara todos os contras que uno como home tiña ao crecer cunha masculinidad tradicional”.

E agora que? Durante o peche do proceso convidouse a todos os mozos a escribir un pequeno proxecto persoal e colectivo, no que se suman procesos persoais, familiares e comunitarios para unir esforzos.

O proceso foi facilitado por o colectivo “Hombres Jóvenes por la equidad”, quen probablemente implementen unha estratexia de seguimento, co obxectivo de crear un grupo de homes novos sensibilizados no sector de occidente do país.

Clausurado en occidente o segundo taller de masculinidades alternativas