Chequeos xinecolóxicos ás mulleres beneficiarias das comunidades en Malpaisillo, León (Nicaragua)

A finais de setembro realizáronse dous días de visitas á clínica das Xochild Acalt  para os recoñecementos de atención xinecolóxica especializada, para o diagnóstico precoz de lesións cérvico uterino e outras patoloxías relacionadas ao aparello reprodutor feminino, no marco do proxecto proxecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua) Fase I y Fase  II”, cofinanciado pola Xunta de Galicia e executado por APADEIM e Fundación Mujeres, Nesta ocasión foron atendidas 15 mulleres das comunidades: La Curva, Buena Vista, El Pedregal, Mata de Cacao, Playones, El Congo y Pueblo nuevo.

Nas devanditas visitas fíxose entrega dos resultados dos PAP, revisións xinecolóxicas, ultrasonidos transvaginales e de abdome inferior e, nun caso, unha programación para realizar biopsia para a seguinte consulta.

As mulleres que recibiron as atencións xinecolóxicas con Xochild Acalt, 13 en total, valoraron positivamente a atención recibida, sendo esta de calidade e oportuna para a mellora da súa saúde sexual e reprodutiva. Doutra banda, como as mulleres beneficiarias coméntano con outras mulleres das comunidades que necesitan atención, estas tamén a están demandando, ante as limitacións do Ministerio de Saúde para dar resposta inmediata a unha crecente demanda.