Análise da situación de Violencia baseada en Xénero no Municipio de El Viejo

Coa información recollida nos primeiros meses do ano, no marco do Observatorio de Violencia de Xénero e Saúde Sexual e Reprodutiva do proxecto “Prevención de la Violencia de Género y mejora de la Salud Sexual y Reproductiva de las mujeres en 10 comunidades de El Viejo, Chinandega (Nicaragua)” cofinanciado por la Xunta Galicia y promovido por APADEIM y Fundación Mujeres,  levaráse a cabo unha mesa de traballo con persoal funcionariado da Policía Nacional, Medicamento Legal, MINSA, MINED e Corpo de Bombeiros. Na devandita mesa de traballo tamén se contará coa participación das lideresas e líderes das 10 comunidades do proxecto.

Das estatísticas oficiais recollidas, resulta preocupante o número de denuncias por violacións aos dereitos das mulleres como: Delitos contra  a Integridade física, psicolóxica (37) e delitos sexuais (26), das cales 23 das vítimas eran menores entre 5 e 16 anos. Segundo estimacións dun estudo mundial da OMS unha terceira parte das adolescentes reportou que a súa primeira relación sexual foi forzada e catro de cada dez mulleres experimentaron violencia sexual de parte da súa parella. Analizar as estatísticas permitirá sensibilizar aos e as funcionarias e plantarse retos concretos fronte á actual situación de face á elaboración dun plan de acción de prevención en materia de violencia de xénero.

Análise da situación de Violencia baseada en Xénero no Municipio de El Viejo