Mulleres empoderando mulleres: Intervención desde a cooperación internacional

O pasado 29 de abril, Esther Basanta, Técnica de Cooperación de Fundación Mujeres, levou a cabo a xornada “Mujeres  empoderando mulleres: Intervención desde a cooperación internacional”, deseñada como un espazo de sensibilización sobre o labor que se desempeña desde Fundación Mujeres para o empoderamento persoal, social e económico das mulleres desde a área de cooperación internacional, dando voz a algunha desas mulleres a través dos seus propios testemuños.

Durante o desenvolvemento da xornada fíxose unha breve presentación do traballo realizado no marco dos proxectos desenvolvidos desde o ámbito da cooperación internacional ao longo dos últimos 10 anos, cuxas temáticas principais son o  empoderamento político e económico, a prevención dá violencia de xénero e a promoción e defensa dos dereitos sexuais e reprodutivos.

A modo de exemplo incluíuse a visualización do curtametraxe “Cicatrices”, realizado por Fundación Mujeres e Las  Mélidas no Salvador, para sensibilizar sobre a violencia estrutural que sofren as mulleres e como lles afecta, así como a necesidade de seguir traballando na súa prevención e na igualdade de xénero, tanto en España como noutros países. Despois do visionado deuse pé á intervención das mulleres asistentes na actividade fomentando o intercambio de opinións e experiencias propias.

Así mesmo, ademais de incidir na vulneración dos dereitos sexuais e reprodutivos das mulleres no mundo, esta actividade converteuse nun excelente vehículo de difusión dos resultados do proxecto “Fomentando iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e a exclusión das mulleres da Parroquia de  Quisapincha,  Tungurahua’’, que executa Fundación Mujeres de maneira articulada con Fundación Humana Pobo a Pobo – Ecuador co apoio financeiro da Xunta de Galicia – Cooperación  Galega, e no que se enmarca dita actividade.

Mulleres empoderando mulleres: Intervención desde a cooperación internacional