Comezan os talleres formativos do SAIC Rural en diferentes concellos da Provincia da Coruña

Fundación Mujeres co apoio financeiro da Deputación da Coruña ofrece este Servizo de Apio Integral á coidadoras no medio rural, como un recurso de información, orientación e acompañamento ás mulleres para o seu empoderamento persoal e a súa activación social e laboral, logrando así, mellorar a súa saúde e calidade de vida e incluso retomando o seu proxecto vital.

Nesta nova edición do Servizo trataremos temas como o Autocoidado e Hábitos Saudables, Corresponsabilidade, Relaxación, Habilidades Sociais e Comunicativas, Xestión do tempo, Autoestima e Xestión das emocións, entre outros.

Ademais, contaremos cun taller de manexo e uso do móvil para brindar as mulleres coidadoras conceptos básicos e os primeiros pasos na Internet e Redes Sociais minimizando así a brecha dixital de xénero.

A importancia de todos estes obradoiros recae en que as usuarias melloren o seu autocoidado e autoestima, recuperen as súas metas de vida, xestionen positivamente as súas emocións e fomenten a corresponsabilidade das tarefas do fogar e dos coidados na súa contorna, conseguindo que estas accións empoderen e fortalezan a estas mulleres para afrontar con máis recursos o seu día a día.

Dende a Fundación Mujeres estamos moi agradecidas pola implicación e colaboración do persoal técnico dos Concellos de Betanzos e Cerceda por facilitar enormemente a nosa labor.