Posta en marcha do novo proxecto de Cooperación internacional para fomentar o exercicio dos dereitos sexuais e reprodutivos, a erradicación da violencia de xénero e o empoderamiento das mulleres en El Salvador

A principios do presente mes de xuño desde Las MélidasFundación Mujeres, e grazas ao cofinanciamento da Xunta de Galicia, puxemos en marcha o proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos Dereitos Sexuais e Reprodutivos e dunha vida libre de violencia”, sendo o seu obxectivo principal contribuír ao exercicio dos dereitos sexuais e reprodutivos, a erradicación da violencia contra as mulleres e o empoderamiento da cidadanía de mulleres novas e adultas en El Salvador.

Devandito proxecto desenvolverase en tres rexións: Occidente, Central e Paracentral, nos seguintes Municipios:

• Zona Occidente: Ataco, Atiquizaya, Izalco, Nahuizalco, Santa Ana, San Lorenzo e Sonsonate.
  • Zona Central: Ayutuxtepeque, Cusacatansingo, Mejicanos e San Rafael Cedros.
  • Zona Paracentral: Tecoluca, Zacatecoluca e San Luís Talpa.

Desde este proxecto, búscase fortalecer o movemento asociativo de mulleres para a incidencia política en materia de Dereitos Sexuais e Reprodutivos no Salvador, traballando co tecido asociativo das mulleres salvadoreñas de face a mellorar as capacidades colectivas para a incidencia en materia de dereitos sexuais e reprodutivos a nivel local.

Ademais, preténdese fortalecer tamén a conciencia crítica de xénero da cidadanía para diminuír as desigualdades de xénero facendo énfase nos dereitos sexuais reprodutivos e prevención da violencia de xénero. Para iso levarán a cabo acciones de sensibilización e formativas en temas de coidados, respecto e incidencia colectiva, dirixidas á poboación local.

Así mesmo xeraranse espazos de intercambio e articulación entre organizacións de mulleres que permita coñecer e recoñecer o problema en toda a súa magnitude e extensión, así como orientar as intervencións dos diferentes actores, para axuntar esforzos dirixidos a avanzar na garantía dos dereitos sexuais e reprodutivos das mulleres salvadoreñas.

Este proxecto intégrase totalmente dentro das áreas de actuación das Mélidas e vén dar continuidade e reforzar a intervención iniciada en 2016 e 2017 xunto a Fundación Mujeres cos financiamentos de AEXCID, Deputación de Cáceres e a propia Xunta de Galicia.