Fundación Mujeres e Las Mélidas presentan os mapas de prevención de risco para as mulleres en Sonsonate e Ataco (El Salvador)

Os pasados días 8 e 15 de novembro presentáronse os correspondentes mapas froito do traballo realizado nas comunidades de Ataco e Sonsonate coa participación das lideresas, xa que foron elas quen identificaron os puntos de risco que hai en cada unha das súas comunidades.

Estas xornadas realizáronse ante a representación das alcaldías e Policía Nacional Civil (PNC) de Sonsonate e Ataco, quen, á súa vez, asinaron cartas de compromiso para mellorar algunhas condicións que garantan a seguridade e unha vida libre de violencia para as mulleres nas súas comunidades.

As presentacións realizáronse en cada un dos municipios nos que se traballou e en ambos se abordou a situación actual de cada comunidade e os elementos que se tomaron  en conta para a construción de   os mapas.

Nese sentido, as persoas representantes de   a PNC e as municipalidades asinaron ao finalizar unhas cartas de compromiso  nas que se estipula que traballarán en conxunto para erradicar a violencia contra as mulleres e nas que se garante o apoio ás comunidades nos puntos de risco sinalados.

Os mapas foron recibidos e recoñecidos como un instrumento positivo que axuda á planificación estratéxica das institucións e apoia á prevención.

Durante ambas as xornadas reproduciuse a curtametraxe “Violencia cotiá”, tras o cal se abriu un debate e xeráronse diferentes opinións sobre as imaxes que acaban de presenciar, explicando a situación e contextoactual da violencia contra as mulleres no Salvador.

A elaboración e presentación dos mapas forman parte das accións executadas no proxecto “Contribuíndo ao empoderamiento das mulleres nos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha vida libre de violencia no occidente do Salvador”, executado por Las Mélidas en colaboración con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.