Actívate buscando emprego 2022

imagen ABE

O proxecto de Actívate Buscando Emprego 2022 desenvolve itinerarios personalizados de inserción sociolaboral, adaptados e personalizados en función das necesidades das mulleres destinatarias. Trátase dun programa financiado pola Consellería de Política Social da Xunta de Galicia que pretende achegar os recursos sociolaborais e as competencias dixitais para a procura de emprego.

Objetivos del proyecto:

• Impulsar a incorporación e permanencia das mulleres no mercado laboral que se atopan en risco de exclusión social e no ámbito rural con dificultades de acceso ó emprego.
  • Orientar e formar ás mulleres no desenrolo dos seus itinerarios personalizados de inserción laboral.
  • Propiciar o acceso ao emprego a través da intermediación social.

Población destinataria:

Mujeres en situación de vulnerabilidad, Mujeres del ámbito rural, y Mujeres desempleadas

Ámbito geográfico:

Autonómico