“UNHA MIRADA A ÁFRICA: MULLERES E DESENVOLVEMENTO”

Enmarcado no Programa de axudas para o cofinanciamento de proxectos e actividades no ámbito da axuda ao desenvolvemento da Deputación de A Coruña, Fundación Mujeres desenvolveu ao longo do último trimestre do ano 2017 o proyecto “Unha mirada a África: Mulleres e desenvolvemento” de cara a sensibilizar sobre a feminización da pobreza e formar conciencia crítica sobre a vulneración dos dereitos das mulleres na África Subsahariana entre a poboación xove de A Coruña.

Objetivos del proyecto:

Obxectivo Xeral: Contribuír á promoción dunha cidadanía global concienciada sobre a igualdade de xénero e a defensa dos Dereitos Humanos das mulleres.Obxectivo Específico: sensibilizar sobre as causas e efectos da vulneración dos dereitos humanos das mulleres do África subsahariana, e como isto repercute no desenvolvemento e sostemento das súas comunidades. En definitiva: como a feminización da pobreza afecta negativamente as aspiracións de desenvolvemento dos pobos.

Población destinataria:

Ficha técnica

Ámbito geográfico:

Provincial

Ámbito territorial:

Galicia

Inicio del proyecto:

01/09/2017

Fin del proyecto:

31/12/2017

Contribución a los ODS:

Entidades financiadoras: