Formación e sensibilización en xénero cos homes das asociacións de Tungurahua (Ecuador)

Fundación Humana Pueblo a Pueblo Ecuador, en coordinación co equipo de consultores contratado para ese efecto, levaron a cabo o segundo taller de formación en xénero cos homes das asociacións participantes no proxecto “Fomentando iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e a exclusión das mulleres da Parroquia de Quisapincha, Tungurahua”, que desenvolve en colaboración con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia. A idea é xerar novas prácticas relacionadas con asumir a súa responsabilidade en actividades domésticas e coidado dos seus fillos e fillas nos fogares, de maneira que busquen fórmulas para equilibrar a repartición de tarefas entre mulleres e homes, mellorando as habilidades relacionales e afectivas coas súas parellas e familias.

Este taller contou coa participación de homes, mulleres así como fillas e fillos que asumen roles importantes dentro da familia. Isto débese a que a maioría de fogares nas comunidades caracterízanse por ser familias que, por causas migratorias, tiveron que separarse quedando as mulleres (ou fillo/a maior) con toda a responsabilidade de coidado da familia e como provedora de recursos económicos.

As sesións levaron a cabo coas diferentes Asociacións de Quisapincha, Pilahuin e Huachi Grande, en dous días consecutivos. Temas como prevención da violencia e manexo da ira foron os traballados por acódelas asistentes, quen mencionaron a necesidade de continuar con estes procesos de orientación e concienciación para “desaprender hábitos e actitudes que culturalmente foron vistos como normais”.