Inicio > Noticias > Orzamentos xustos e equitativos para as mulleres salvadoreñas
Organizacións Feministas demandan cambios no orzamento nacional
Orzamentos xustos e equitativos para as mulleres salvadoreñas
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
Mulleres integrantes das organizacións da Resistencia Feminista, solicitaron á Asemblea Lexislativa do Salvador unha revisión minuciosa do orzamento para o ano 2020.

A Resistencia Feminista é un espazo de articulació n de organizacións feministas, no que participan Las Mélidas, apoiado polo proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia” executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia - Cooperación Galega.

Desde a Resistencia levouse a cabo unha petición para que se revisen os orzamentos nacionais como unha acción de incidencia política, realizada nas instalacións da Asemblea Lexislativa e organizada pola Asociación Movemento de Mulleres Mélida Anaya Montes (As Mélidas), o Instituto  de Investigación, Capacitación e Desenvolvemento da Muller (IMU), a Fundación para o Desenvolvemento da Muller e a Sociedade (FUNDEMUSA) e o Movimiento Salvadoreño de Mulleres (MSM); todas socias da Federación Democrática Internacional de Mulleres FDIM.

As organizacións denunciaron os recortes realizados ao orzamento xeral da nación para os programas relacionados coas mulleres, como saúde, educación, subsidios e ao Instituto Salvadoreño para o Desenvolvemento da Muller (ISDEMU), entre outros e exixen ao Goberno do Salvador que reoriente os gastos inxustificados e pouco transparentes e, con iso, fortalézanse programas de autonomía para as mulleres.

Deputadas da fracción del Frente Farabundo Martí para la Liberación Nacional, recibiron ás manifestantes e comprometéronse a revisar o orzamento e as demandas do movemento feminista.