Inicio > Noticias > Fundación Mujeres leva formación en emprego e emprendemento para mulleres a Burela
Curso de habilidades e competencias para o emprego e o emprendemento en Viveiro
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
O 2 de maio dará comezo o Programa formativo para o Empoderamento de Mulleres na procura de emprego e/ou emprendemento.

O obxectivo do programa é o desenvolvemento das habilidades persoais e sociais para a mellora da empregabilidade; para acadalo ofrecemos formación, asesoramento e orientación laboral para a procura de emprego, incluído o emprego por conta propia, no marco do Programa "Activa tu Emprendimiento", co financiamento da Dirección Xeral de Migracións e o Fondo Social Europeo.

Cada vez mais precisamos mellorar as nosas habilidades á hora de buscar traballo, por exemplo:

• Como afrontar unha entrevista de traballo?
  • Como facer que as miñas redes sociais me axuden a buscar emprego?
  • Teño unha idea de negocio, como podo darlle forma?

Queres darlle resposta a estas preguntas?

Non o dubides!

Infórmate e reserva a túa praza en Fundación Mujeres

asesoriagalicia@fundacionmujeres.net

Podes consultar toda a información desta formación AQUÍ