Inicio > Noticias > Avaliación dos avances no proceso formativo cos homes novos de El Salvador
Formación en xénero
Avaliación dos avances no proceso formativo cos homes novos de El Salvador
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
Os procesos de formación en xénero son de gran importancia para sensibilizar aos homes e encamiñarse ao logro da prevención da violencia contra as mulleres

A finais do mes de xuño mantívose unha reunión entre Angélica Gutiérrez, coordinadora do proxecto das Mélidas, Raquel Álvarez, técnica expatriada de Fundación Mujeres, Mariña do Barrio e Cecilia Peguero, mozos cooperantes da bolsa “Berta Cáceres” do Instituto da Mocidade de Estremadura e AEXCID e os representantes de Homes pola Equidade, Manuel Tobar e Diego Virula, para avaliar as accións realizadas ata o momento no marco da actividade  A.1.1.2 “Deseño e execución do proceso formativo sobre masculinidad e Dereitos Sexuais e Reprodutivos”.

Os procesos de formación en xénero son de gran importancia para sensibilizar aos homes e encamiñarse ao logrou da prevención da violencia contra as mulleres. Isto é o que, entre outras cousas, persegue o proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia”, executado por Las Mélidas en colaboración con Fundación Mujeres e apoiado financieramente pola Xunta de Galicia.

Durante a reunión logrouse coñecer a percepción dos facilitadores sobre o proceso que están desarrollando, a actitude dos participantes, así como os seus principais logros e dificultades. Desta reflexión extráese a importancia de apostar por este tipo de capacitacións con vistas a que os homes asuman responsabilidades e comecen a deconstruir  os seus valores e prácticas que dificultan unha vida libre de violencia para as mulleres no Salvador.

As dificultades que se están atopando á hora de realizar as sesións é a alta racionalidade dos participantes, xa que teñen un forte liderado e han omitido a parte emocional e afectiva nas súas vidas, decantándose cara a un pensamento estratéxico. É por iso que as sesións se están orientando en gran medida a activar a parte máis corporal, emocional e afectiva, para poder conseguir un espazo menos pensado e máis sentido.

Moitos dos homes participantes teñen claros os conceptos, a teoría, etc. o seguinte paso é que sintan, que vivencinos significados do que aprenderon. A nosa aposta é chegar a eles activando a parte afectiva e emocional, é a gran tarefa pendente”, sinalou Tobar.