Inicio > Eventos > XXI edición Curso Creación Empresas A Coruña
Dirección:
Ciudad: A Coruña
Convoca: Fundación Mujeres - Delegación A Coruña

No mes de outubro comezamos unha nova edición do curso de creación de empresas. Nesta formación analizaremos a viabilidade das empresas e estudaremos os proxectos desde un punto de vista estratéxico. Se queres poñer en marcha un proxecto, ou reformular a túa empresa, este curso é para ti.

Teremos 7 sesións presenciais, 4 días no mes de outubro e 3 días no mes de novembro, en horario de 9 a14h. O resto do traballo farémolo nun campus online e con titurías individuais para asesorar a cada proxecto de forma personalizada. Máis info sobre o curso.

Unha vez rematado o curso, na Fundación Mujeres apoiámoste para buscar financiamento e poñer en marcha o teu proxecto.

As prazas son limitadas, se estás interesada inscríbete canto antes neste formulario. Poñerémonos en contacto contigo.