Inicio > Eventos > XXI edición Curso Creación Empresas A Coruña
Dirección: Pza. Pablo Iglesias, s/n
Ciudad: A Coruña
Convoca: Fundación Mujeres - Delegación A Coruña

No mes de abril comezamos unha nova edición do curso semipresencial de creación de empresas na Coruña. Nesta formación analizaremos a viabilidade das empresas e estudaremos os proxectos desde un punto de vista estratéxico.

Se queres poñer en marcha un proxecto, ou reformular a túa empresa, este curso é para ti.

Esta formación gratuíta inclúe 9 sesións presenciais: 4 martes no mes de abril, 4 martes no mes de maio e 1 en xuño en horario de 9:30 a 14:30h. O resto do traballo farémolo nun campus online e con titorías individuais para asesorar a cada proxecto de forma personalizada. Máis info sobre o curso.

O curso rematará o día 19 de xuño cunha xornada de presentación de proxectos no marco dun encontro networking entre emrpendedoras e empresarias.

Unha vez rematado o curso, na Fundación MUJERES apoiámoste para buscar financiamento e poñer en marcha o teu proxecto.

Se estás interesada, consulta as datas e INSCRÍBETE NESTE FORMULARIO. Poñerémonos en contacto contigo.

As prazas son limitadas!