Inicio > Eventos > II Edición Dana Coruña Emprego e Emprendemento
Tipo de Evento: Interno
Lugar: Centro Cívico Eirís e Biblioteca Miguel Ángel Glez. Garcés
Dirección: Centro Cívico Eiris (Rúa Terranova de Eirís, 7) e Biblioteca Miguel Ángel Glez. Garcés (R/ Miguel A. González Garcés)
Ciudad: A Coruña
Convoca: Fundación MUJERES - Delegación Galicia

O próximo 27 de Febreiro dará comezo a II Edición dos obradoiros gratuítos dirixidos a mulleres en búsqueda de emprego do Programa DANA. Esta formación divídese en catro módulos de formación presencial e un online (con apoio presencial).

Os obradoiros serán martes, mércores e xoves de 10 a 13h desde o 27 de febreiro ata o 27 de marzo.

A través desta formación concretarás mellor o teu obxectivo laboral, desenvolverás as túas habilidades e competencias para o emprego e mellorarás a procura de emprego empregando as técnicas máis adecuadas e os recursos que ofrecen as novas tecnoloxías e Internet. Como participante nesta formación recibirás ademáis de forma gratuíta orientación laboral individual no marco do programa DANA financiado polo FSE dentro do Programa POISES.

Se estás interesada ou coñeces a algunha muller á que poida ser de utilidade, contacta connosco para reservar a túa praza:

galicia@fundacionmujeres.es

981 29 40 97 - 663 20 23 80