Inicio > Eventos > Habilidades para o emprego e o emprendemento en Muros
Habilidades para o emprego e o emprendemento en Muros
Tipo de Evento: Interno
Lugar: Casa da Cultura - Aula CEMIT
Dirección: Praza de San Pedro s/n
Ciudad: Muros
Convoca: Fundación Mujeres - Delegación de Galicia

O próximo 17 de setembro dará comezo un obradoiro gratuíto dirixido a mulleres en busca de emprego do Programa DANA. Esta formación divídese en catro módulos de formación presencial e un online (con apoio presencial).

Os obradoiros serán de luns a venres de 09.30 a 13.30h desde o 17 de setembro ata o 01 de outubro.

A través desta formación concretarás mellor o teu obxectivo laboral, desenvolverás as túas habilidades e competencias para o emprego. Farás mais visible o teu perfil profesional co uso das técnicas máis axeitadas que ofrecen as novas tecnoloxías e Internet. Como participante nesta formación recibirás ademáis de forma gratuíta orientación laboral individual no marco do programa DANA financiado polo FSE dentro do Programa POISES.

Se estás interesada ou coñeces a algunha muller á que poida ser de utilidade, contacta connosco para reservar a túa praza:

Contacta con nós:                                           Contacta co teu concello:

981 29 40 97 - 660 35 58 31                           981 76 24 65 / 981 82 60 50

galicia@fundacionmujeres.es